FOUNDANT CAKES

FOUNDANT CAKES
CAKES FOR WEDDING ETC

Followers

Friday, July 22, 2011

Adakah monavie untuk anda....

Ramai yang telah mencuba minuman yang berbentuk pati buah-buahan ini dan ada yang mendatangkan kesan yang positif. Tidak semua golongan akan sependapatan namun setiap orang ada cita rasa tersendiri. Rambut sama hitam tetapi hati lain-lain. Kita harus sedar dan peka tentang kesihatan kerana pada masa kini banyak penyakit yang telah menyular di kalangan masyarakat kita sendiri. Kencing manis, asthma, tibi dan sebagainya adalah merupakan penyakit yang berpunca daripada persekitaran dan pemakanan yang tidak seimbang.


Monavie bukanlah ubat tetapi sejenis minuman khasiat tambahan yang mempunyai banyak nutriant yang penting untuk pertahanan sistem badan. Buah-buahan adalah sumber utama untuk melawan penyakit dan membaiki sel tisu yang rosak. Jika badan kita tidak mempunyai bahan seperti kalsium, posatium, vitaman a,c,d dan sebagainya agak sukar untuk sistem badan untuk memperbaiki dirinya kepada keadaan asal. Kita tidak sedar bahawa buah-buahan penting dan ada di kalangan kita yang tidak mahu makan buah kerana tidak suka akan rasanya.

Kini nutrian tambahan mudah diperoleh di dalam bentuk pil yang boleh di beli dari pihak farmasi. Tahukah anda pil mempunyai bahan pengawet untuk bertahan dua hingga tiga tahun? Tahukah anda pil mempunyai bahan yang tidak dapat dibuang oleh sistem badan kita?

Adalan sukar untuk dipercayai...minuman jus buah-buahan yang dijual dikesemua gedung bukan 100% jus buah. Jika anda peniaga mahukah anda rugi? Sememangnya tidak, betul! Kesemua jus jenis kotak mahupun botol ada campuran gula tambaha, adakah anda sedar? Anda sendiri yang memilih untuk mewarisi penyakit kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

 Untuk penerangan lanjut sila tekan 0176528731 di sini anda akan mendapat tips bagaimana anda boleh minum sambil menambah pendapatan atau minum secara percuma.

No comments:

Post a Comment